08.10.2016

Relatiile in trecut versus relatiile prezente

   Voi incepe prin a va ruga sa va ganditi la bunicii nostri.La acea relatie care dureaza zeci de ani. Sunt sigura ca multi dintre voi v-ati intrebat cel putin odata cum au reusit sa fie impreuna atata timp si sa formeze o legatura atat de stransa.
   O sa continui prin a va dezvalui povestea bunicilor mei,de fapt sunt sigura ca majoritatea o sa va dati seama ca se regasesc si bunicii vostri.De mica am vazut in familia mea un respect deosebit unii fata de ceilalti.
Treburile se faceau impreuna,hotararile se luau impreuna si era perfect.Bunicii mei au ajuns la o casatorie care a durat 58 de ani.Uimitor as spune,in comparatie cu ceea ce vad in zilele noastre.Bunica,Dumnezeu sa o odihneasca in pace,era mereu calma,senina si stia cand trebuie sa vorbeasca si cand nu.Bunicul meu ca aproape orice barbat este mai vulcanic,dar se tempera mereu cand mamaia vorbea cu el.Nu tipa niciodata cand nu iesea un lucru si nu se certau daca nu se intelegeau intr-o privinta.Luau lucrurile de la capat linistiti pana ajungeau la un punct comun.Nu exista neincredere.gelozii nefondate si glume proaste.
   Ma uit acum la generatia noastra.Sanatosi suntem,muncim,avem copii,oare ce nu ne ajunge?! Nu mai luam in serios o casatorie,cred.Nu? Problemele noastre devin problemele tuturor,un lucru negativ as spune. Lumea se plange pe site-urile de socializare cand are cate un necaz.Foarte gresit! Asta e marea diferenta intre trecut si prezent dupa parerea mea.Familia trebuie pusa intotdeauna pe primul loc si hotararile trebuiesc luate de comun acord.Noi ne suparam foarte repede si colac peste pupaza mai aruncam si cu ce vedem in fata ochilor prin casa.
  Daca am reusi macar o secunda sa vedem prin ochii batranilor ne-am da seama ca gresim.Lumea se robotizeaza si noi odata cu ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Folositi un limbaj adecvat!